5 sierpnia 2017

Cieszmy się z małych rzeczy


Czy zastanawialiście się ile czasu marnujemy na zadręczanie się, narzekanie? Czas, który moglibyśmy wykorzystać inaczej, robią coś co utkwi nam w pamięci na zawsze. Jednak my zmarnowaliśmy go na narzekanie.
Często narzekamy, że inny mają lepiej, że ktoś lepiej wygląda, coś nam się podoba, ale nie jesteśmy w stanie tego mieć i tylko dołujemy się i zadręczamy i wyliczamy co nam się nie podoba. Tak naprawdę każdy ma coś wyjątkowego, coś czego ktoś inny pragnie, ale my nie zdajemy sobie z tego sprawy i staramy się mieć wszystko, być bliżej ideału, być najlepszym.


Tracimy tyle cennego czasu na dążenie do tego co jest nieosiągalne. Nie ma ideałów, a gdyby były to życie nie byłoby takie jakie jest teraz. Każdy z nas ma w sobie "to coś", jest wyjątkowy na swój sposób, nie dwóch takich samych osób, mogą być podobne, ale nie takie same. Czy to nie jest piękne? Ja uważam, że jest, ale wiele osób nie potrafi tego dostrzec. Sama nie potrafiłam i tylko narzekałam, że nie podoba mi się to, że to bym zmieniła, że ktoś ma lepiej. Skupiałam się na negatywach, a nie dostrzegałam pozytywów, których jest pełno.


Dlatego przestań narzekać. Spójrz na siebie, na wszystko co Cię otacza i dostrzegaj pozytywy, nie skupiaj się jedynie na negatywach i nie zadręczaj się. Ciesz się z małych rzeczy, z nich może powstać coś wielkiego. Dąż do celów i marzeń i je stopniowo spełniaj, nie trać czasu, wykorzystuj go mądrze. Czas jest ulotny i szybko minie. Zanim się odwrócisz, a będziesz już w podeszłym wieku i nie zauważysz jak życie przemineło. Będziesz mieć świadomość, że tyle czasu straciłeś na nic. Straciłeś go w taki bezmyślny sposób zamiast go wykorzystywać na realizowaniu celi czy czasu i docenianiu tego co masz.
UDOSTĘPNIJ TEN POST

8 komentarzy :

  1. Dobrze napisane, kurcze masz racje ☺

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepiej nie da się tego ująć! Naprawdę szkoda czasu na takie dołowanie się i narzekanie! Na pewne rzeczy nie mamy wpływu i zdecydowanie lepiej jest je zaakceptować - właśnie wtedy stajemy się najlepszą wersją samych siebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie, nie ma dwóch ty samych osób i choć wiele by się chciało w sobie zmienić, to fakt, że jest się jedynym i niepowtarzalnym egzemplarzem, może naprawdę poprawić humor. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisany post,jednak z drugiej strony czasem nie da się tak bez zadręczania , zresztą wiesz jak jest.... Ale "Cieszmy się z małych rzeczy bo wzór na szczęście w nich zapisany jeest!" :) Cieszę się że znów piszesz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo optymistycznie, cenie takie podejście do życia ;) Tak trzymać!
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię narzekania. Chyba właśnie to każdy sobie we mnie ceni. I również cenie ja sama, że mam jakąś mocną stronę w sobie.
    Mega wpis, i czekam kochana na takich więcej. No i pamiętaj również, że trzeba cieszyć się z tych małych rzeczy, póki są, póki istnieją, i są dobre! :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.